Sunt aici

"Sunt aici cu toate gândurile mele

Şi coastele pe dos nici eu nu ştiu cum

De am rătăcit atâtea nopţi fără nume fără aer

Zgomotele se aud atât de puternic în spatele pereţilor

Şi nu pot dormi - iubirea e cea mai hâtră pânză - din nou acelaşi gust de absint ... "



("Absintheria din oraşul vechi") - Angela Baciu



vineri, 16 iulie 2010

Nora IUGA - alte imagini

foto 1: Angela BACIU si Nora IUGA, Biblioteca "Panait Istrati", Braila
foto 2,3,4: Nora IUGA

foto 5: Nora IUGA, Angela BACIU si Lizeta SUSANU (mama A.Baciu)

sunt atat de frumoase fotografiile acestea, pline de bucurie, de poezie, de viata, sunt fotografii realizate in turneul de care va vorbeam, am realizat atunci filme intregi, interviuri, am descoperit si invatat ce inseamna sa te bucuri de viata si sa transmiti si celorlalti bucuria de a trai.
ii multumesc atat de mult doamnei nora iuga pentru zilele minunate petrecute impreuna. acestea sunt fotografii inedite din arhiva mea, realizate in biblioteci, pe faleza dunarii din galati si braila, dand autografe, ...clipe de neuitat!
Doamna NORA IUGA va multumesc.