Sunt aici

"Sunt aici cu toate gândurile mele

Şi coastele pe dos nici eu nu ştiu cum

De am rătăcit atâtea nopţi fără nume fără aer

Zgomotele se aud atât de puternic în spatele pereţilor

Şi nu pot dormi - iubirea e cea mai hâtră pânză - din nou acelaşi gust de absint ... "



("Absintheria din oraşul vechi") - Angela Baciu



vineri, 28 ianuarie 2011

Si a fost ...semn de apa







o poveste despre apa, intamplari cu pescari, atmosfera la malul apei. gandul ducea la delta, mare, peste tot vedeai lumanari aprinse, scoici si pietre de rau, plase pescaresti, sticle cu mesaje venite de departe, pirati misteriosi, poeme haiku inspirate din fotografii, prieteni veniti de departe si de aproape.


ne-am bucurat in fata unui ceai rosu fierbinte, am ascultat cum canta ploaia prin vocea cunoscuta a Mariei Magdalena Danaila, i-am admirat fotografiile Simonei Andrei (doar eram la vernisajul ei!), a fost o seara magica...ascultand valurile, vocile, gandurile...

(foto: Cristian Nastase)

21.01.2011, vernisaj "Semn de apa" de Simona Andrei, C.C.Sind.Galati)