Sunt aici

"Sunt aici cu toate gândurile mele

Şi coastele pe dos nici eu nu ştiu cum

De am rătăcit atâtea nopţi fără nume fără aer

Zgomotele se aud atât de puternic în spatele pereţilor

Şi nu pot dormi - iubirea e cea mai hâtră pânză - din nou acelaşi gust de absint ... "



("Absintheria din oraşul vechi") - Angela Baciu



miercuri, 13 iulie 2011

in memoriam GEORGE ALMOSNINO

George Almosnino (n. 17 iulie 1936, d. 24 noiembrie 1994) a fost un poet român, membru al Uniunii Scriitorilor din România.
A fost soțul poetei Nora Iuga (pe numele adevarat Eleonora Almosnino) și tatăl balerinului si maestrului de balet ONB Tiberiu Almosnino.

Opera:Laguna (1971)
Nisipuri mișcătoare (1979)
Omul de la fereastră (1982)
Poeme din fotoliul verde (1984)
Marea liniște (1995, postum)

autoportret
doamne cine sunt eu
un mancator de carnati
o mare tacere intr-o mare prostie
impletesc funia de care ma spanzur
si-mi scot limba
dintr-o servieta cu mandarine

poeme scurte

singuratatea serii

prin
fereastra
deschisa
caldura unui evantai

punct

un tipat
deschide
multe ferestre
fereastra lui
inchisa

respiratie pe geamul inghetat

pietre
mangaiate noaptea
de maini singuratice
insistenta
de a-ti apropia
concretul cu un abur