Sunt aici

"Sunt aici cu toate gândurile mele

Şi coastele pe dos nici eu nu ştiu cum

De am rătăcit atâtea nopţi fără nume fără aer

Zgomotele se aud atât de puternic în spatele pereţilor

Şi nu pot dormi - iubirea e cea mai hâtră pânză - din nou acelaşi gust de absint ... "



("Absintheria din oraşul vechi") - Angela Baciu



duminică, 21 august 2011

Poeta Angela BACIU si cantautoarea folk Maria Magdalena DANAILA au inregistrat pentru Radio France Culture si Soundwalk


(foto: angela baciu)

Sambata 20 august la sediul Casei de Cultura a Sindicatelor Galati ne-a vizitat o echipa de la Radio France Culture, asa l-am cunoscut pe STEPHAN CRASNEANSCKI -
SOUNDWALK, FOUNDER/AUTHOR - un om de exceptie, cu care ne-am inteles imediat.

Venise impreuna cu un alt coleg cu un proiect Soundwalk - realizat cu sprijinul Radio France Culture; dupa ce am facut prezentarile si am baut o cafea fierbinte, am discutat despre noi, despre proiecte culturale, carti si muzica.


Stephan a venit sa inregistreze cateva materiale cu inspiratie marina, dunareana, poezie despre mare si iubire, cat si muzica folk.
http://www.soundwalk.com/#/INSTALLATIONS/passenger/


In prima parte a intalnirii am fost invitata sa citesc un grupaj de poeme (din volumul "Absintheria de pe Strada Covaci), inregistrarea a iesit foarte bine, ascultand-o impreuna, am ajuns la concluzia ca nu mai e nevoie de o alta inregstrare, era foarte multumit de ce facusem.


In a doua parte, a inregistrat cunoscuta solista de muzica folk Maria Magdalena Danaila cateva piese. Se crease o atmosfera speciala, relaxata, prietenii nostri jurnalisti fiind incantati de materialele realizate. Cu greu ne-am luat ramas bun, la plecare le-am oferit cateva suveniruri: carti, reviste, afise,carti postale.

Dupa ce voi primi inregistrarile, le voi posta, multumesc celor de la Radio France Culture si Soundwalk pentru colaborare.