Sunt aici

"Sunt aici cu toate gândurile mele

Şi coastele pe dos nici eu nu ştiu cum

De am rătăcit atâtea nopţi fără nume fără aer

Zgomotele se aud atât de puternic în spatele pereţilor

Şi nu pot dormi - iubirea e cea mai hâtră pânză - din nou acelaşi gust de absint ... "



("Absintheria din oraşul vechi") - Angela Baciu



sâmbătă, 26 februarie 2011

vintage,poezie,folk

(foto: cristian nastase)
si astazi a fost o zi magica, chiar daca si ieri si azi a nins, e atat de frig afara,la "zod!ar" am fost intre prieteni, am citit poezie, ne-am bucurat de edith piaf si un ceai fierbinte. am primit primele martisoare: ochisori, gargarite, banuti norocosi, trifoi cu patru foi; i-am lansat cartea lui mircea mihai "sculpturi in suflet" si l-am ascultat citind; am uitat sa va spun, ieri am citit eu din "absintheria din orasul vechi", e gata, asteapta doar sa iasa din tipar, doar v-am promis; apoi, am primit de la simona andrei fotografii/carti postale: "domnisoara cescuta" si "omul idee" (foto), mai are si altele, sunt minunate, am vazut si albume foto, mi-a placut"mademoiselle marie";

am ascultat-o cantand pe maria magdalena danaila, stiti ca lucreaza la un nou album? am vazut palarii vintage, manusi de dantela si ciorapi plasa;cristian nastase facea iar fotografii, iar artistii handmade ne bucurau cu obiectele lor inedite; ne-am bucurat de o zi speciala, sunt atat de rare clipele acestea...multumesc celor ce au venit...