Sunt aici

"Sunt aici cu toate gândurile mele

Şi coastele pe dos nici eu nu ştiu cum

De am rătăcit atâtea nopţi fără nume fără aer

Zgomotele se aud atât de puternic în spatele pereţilor

Şi nu pot dormi - iubirea e cea mai hâtră pânză - din nou acelaşi gust de absint ... "



("Absintheria din oraşul vechi") - Angela Baciu



duminică, 17 octombrie 2010

Festivalul Culturii Thailandeze, sept.2010,Bucuresti








A fost o mare bucurie pentru mine de a participa la "Festivalul Culturii Thailandeze"in septembrie 2010 la Bucuresti, gazda principala fiind Muzeul National al Satului "Dimitrie Gusti".
A fost o atmosfera deosebita,inedita,am putut vedea un festival cald, primire prietenoasa, relaxata, - felicitari echipei organizatorice - peste tot vedeai valuri de matase colorate, frumoase, picturi pe umbrele de hartie, pestisori aurii care aduc norocul in casa, suveniruri, sculpturi in fructe si legume, sculpturi uluitoare in gheata, adevarate opere de arta, dar si dansuri populare traditionale thailandeze. O adevarata istorie ne-a dezvaluit dansatorii cu talentul lor, cat si artistii artizani cu produsele expuse.
De asemenea, curiosii au putut vedea si gusta din mancarurile traditionale de la supa Tom Yum, aperitive, o mare varietate de fructe tropicale thailandeze, bauturi din plante, bere thailandeza si cunoscutele paste Phad Thai.
Am putut vedea si reusite spectacole traditionale de marionete, demonstratii de arte martiale si,desigur, de box thailandez.
Vizitatorii s-au bucurat de cateva zile minunate si am putut achizitiona suveniruri interesante, matasuri, evantaie din bambus in forma de boboci de lotus, si multe altele.
O edite reusita si sper sa ne revedem si la anul.
(fotografii realizate de iulia si doru leu)