Sunt aici

"Sunt aici cu toate gândurile mele

Şi coastele pe dos nici eu nu ştiu cum

De am rătăcit atâtea nopţi fără nume fără aer

Zgomotele se aud atât de puternic în spatele pereţilor

Şi nu pot dormi - iubirea e cea mai hâtră pânză - din nou acelaşi gust de absint ... "



("Absintheria din oraşul vechi") - Angela Baciu



joi, 12 mai 2011

cum a fost la "Joia de Poveste", ed.II

(foto 1: lansare)

(foto 2: Maria Andrei si ratoiul Mac-Mac)

Astazi m-am intalnit cu copilasi la libraria Humanitas Galati la “Joia de povesteed.II.

I-am asteptat cu ceai cald, ciocolatele si baloane colorate, iar pentru parinti si bunici o cafea fierbinte chiar in cafeneaua Humanitas. Multumesc tuturor celor ce au venit si astazi si au ales sa ne petrecem impreuna dupa-amiaza.

Povestea a fost citita astazi de d-na Gina Danescu care a si lansat cartea cu povesti “Tinutul Curcubeului” publicata la editura Eikon – dir.Valentin Ajder .
Despre carte au vorbit: invitatul special scriitorul Paul San Petru, fiica autoarei si in special copiii prezenti carora le-au placut foarte mult povestea si personajele.
Pe joia urmatoare! nu uitati de tema data, va astept cu povestile scrise de voi!