Sunt aici

"Sunt aici cu toate gândurile mele

Şi coastele pe dos nici eu nu ştiu cum

De am rătăcit atâtea nopţi fără nume fără aer

Zgomotele se aud atât de puternic în spatele pereţilor

Şi nu pot dormi - iubirea e cea mai hâtră pânză - din nou acelaşi gust de absint ... "



("Absintheria din oraşul vechi") - Angela Baciu



vineri, 27 mai 2011

"Cusca" - Athanor



asa cum mi-am propus am masurat cusca lor - o mai puteti vedea si voi pana pe 3 iunie la Galeriile "N.Mantu" din Galati.

e loc pentru toata lumea, pe langa suflet, prietenie, talent si un dram (mai mult?!) de nebunie

si cusca de afara e pentru noi, adica intra cine vrea si sta cat poate.

este aer de respirat, poti sa pipai animalele din cusca, nu te vor musca, sunt blande, stau la locul lor. probabil ca atunci cand galeria se inchide, noaptea, vorbesc intre ele, apoi se aseaza cuminti in asteptarea privitorului.


felicitari "Athanor" pentru ideile voastre si pentru invitatie.

oricand, voi mai veni cu drag, sau, cine stie, poate voi scrie candva un poem pe una din instalatiile voastre, poem-fluviu, poem haiku sau poem urban...