Sunt aici

"Sunt aici cu toate gândurile mele

Şi coastele pe dos nici eu nu ştiu cum

De am rătăcit atâtea nopţi fără nume fără aer

Zgomotele se aud atât de puternic în spatele pereţilor

Şi nu pot dormi - iubirea e cea mai hâtră pânză - din nou acelaşi gust de absint ... "



("Absintheria din oraşul vechi") - Angela Baciu



joi, 31 martie 2011

Colecta de jucarii continua

Inceputa in luna februarie 2011 colecta de jucarii...merge mai departe. "Imi iei mami o jucarie?" auzi de multe ori copii rugandu-se si plangand ca isi doresc un ursulet sau un trenulet. Imi doresc sa fiu alaturi de toti copii care au nevoie de o jucarie, fiti si voi alaturi de mine sa le daruim un dar si un zambet. Campania de colectare a jucariilor pentru copii continua cu mare succes. Am strans pana in prezent sute de jucarii, multumesc tuturor celor care au raspuns "prezent"...din orasul nostru, din tara, de la prieteni, colegi, cei ce au trecut pragul targului vintage & handamde sau cei ce vin zilnic la Casa de Cultura a Sindicatelor Galati. Am primit pachete cu jucarii si din straintate (multumesc prietenei d-nei Constance Vintila - din Norvegia pentru jucariile si hainutele trimise.) Colecta a inceput in cadrul Targului vintage & handmade "Madame Vintage" editia de martisor 2011, club "ZODIAR" Galati si continua pana la Sarbatorile Pascale. Cei ce vor sa doneze o jucarie va astept la Casa de Cultura a Sindicatelor Galati, et.1, sa fim alaturi de micutii nostri !