Sunt aici

"Sunt aici cu toate gândurile mele

Şi coastele pe dos nici eu nu ştiu cum

De am rătăcit atâtea nopţi fără nume fără aer

Zgomotele se aud atât de puternic în spatele pereţilor

Şi nu pot dormi - iubirea e cea mai hâtră pânză - din nou acelaşi gust de absint ... "



("Absintheria din oraşul vechi") - Angela Baciu



luni, 7 martie 2011

ei da,

ce sa va spun e aproape miezul noptii au venit de la voi atatea mesaje pe mail, cutia de scrisori e plina, doua din plicurile de la voi s-au mototolit si au plans pana au fost desfacute, am primit martisoare de tot felul, snururi cu flori, camee, inimioare, cosari,gargarite, chiar si flori uscate. astazi simona mi-a adus in dar o fotografie cu mine un fel de tablou 30/90 par atat de tinara zic. simona zambeste par asa cum simt a venit sa-si ia nava del mar sa plece mai departe, in locul expozitiei ei au venit imagini din bamako si mali sa le vedeti. am primit si o carte postala de la o necunoscuta imi scrie un vers vine apoi imbratisarea mamei sa fii iubita fata mea draga vreo treizeci de copii de la o gradinita m-au intampinat cu bomboane si mi-au pus martisoare in piept un baietel mai timid mi-a intins un ghiocel i-am mangaiat parul ma intorc in anii copilariei... o sa va mai povestesc si alta data
darurile voastre au ajuns cu bine, va multumesc, va cunosc pe toti si va imbratisez!