Sunt aici

"Sunt aici cu toate gândurile mele

Şi coastele pe dos nici eu nu ştiu cum

De am rătăcit atâtea nopţi fără nume fără aer

Zgomotele se aud atât de puternic în spatele pereţilor

Şi nu pot dormi - iubirea e cea mai hâtră pânză - din nou acelaşi gust de absint ... "



("Absintheria din oraşul vechi") - Angela Baciu



duminică, 20 martie 2011

"ULLS INQUIETS"/"OJOS INQUIETOS" - ganduri

a fost si expozitia : "ULLS INQUIETS"/"OJOS INQUIETOS" VALENCIA (in traducere: "ochi nelinistiti") mi-a placut sa va stiu aproape, m-a bucurat prezenta voastra intr-un numar atat de impresionant. chiar daca era o ora "imposibila", voi ati venit.
invitatea mea d-na adriana vidroiu - poet, director rev."nou horizont" (unde si eu sunt redactor colaborator) s-a bucurat sa se intoarca dupa atata vreme in galati, s-a intalnit cu prieteni, rude, parinti; la vernisaj au venit multi s-o cunoasca, am vorbit despre cei sase autori spanioli care au pregatit expozitia: Laura Torres, Alex Contell, Laura Edo, Beatriz Aranda, Estela Pastor, Miguel Ángel García Navarro, despre traditii valenciene si spaniole, despre poezie (in expozitie veti gasi si cateva poeme haiku in traducerea adrianei vidroiu); am vorbit despre romanii de dincolo si de aici;
despre "fiesta" din valencia din per.15 si 19 martie - in fiecare an valencienii petrec, se bucura, canta si danseaza; in timpul acestui carnaval sute de statui numite "ninot" (care pot masura si 10 m inaltime facute de artisti locali -statui confectionate din carton, lemn sau plastic) pot fi vazute pe fiecare strada;
deosebita este seara de 19 martie, la ora 22 cand se aprind focurile, este un adevarat spectacol, o atmosfera de vis ce merita vazuta si traita an de an.

mai multe fotografii de la evenimentul nostru pe:

http://casasindgalati.blogspot.com/

foto 1: adriana vidroiu si angela baciu - foto realizata de cristian nastase


foto 2: trofeu primit din partea revistei "Nou Harizont" Valencia


foto 3: invitati expozitie (arhiva: angela baciu)

multumesc tuturor acelora ce au colaborat in acest proiect: adriana vidroiu (revista si echipa - multumesc pentru diploma de excelenta si pentru trofeu), celor sase fotografi invitati, centrului socio cultural "din inima", mass-media galateana - ziare, reviste, televiziuni, portaluri, bloguri si site-uri de pe internet, echipei CCSG, liceului de arta "d.cuclin" - clasa de teatru - prof.elena carmina ilie, simona andrei, cristian nastase, paul budeanu, toti prietenii si cei ce ne-ati fost aproape!