Sunt aici

"Sunt aici cu toate gândurile mele

Şi coastele pe dos nici eu nu ştiu cum

De am rătăcit atâtea nopţi fără nume fără aer

Zgomotele se aud atât de puternic în spatele pereţilor

Şi nu pot dormi - iubirea e cea mai hâtră pânză - din nou acelaşi gust de absint ... "



("Absintheria din oraşul vechi") - Angela Baciu



miercuri, 13 aprilie 2011

in memoriam Virgil Mazilescu

Virgil Mazilescu (n. 11 aprilie 1942, Corabia, județul Olt — d. 10 august 1984, București) a fost un poet, eseist și traducător român.

"Cineva pe lume are nevoie de mine"

cineva pe lume are nevoie de mine
dragostea mea daca ai nevoie de mine
o dragostea mea daca ai nevoie de mine
gandeste-te la mine
in spatiul cel mai umilit
te-am sarutat eu mortul

fiecare sa-si ascunda ingerul
in buzunar
ca la balci ca la
cinematograful mut
poate zborul va tasni printre zdrente si urechi
eh ce sa-i faci vom fi un biet simbol
si unghiul din toate imposibil

te-am sarutat eu mortul