Sunt aici

"Sunt aici cu toate gândurile mele

Şi coastele pe dos nici eu nu ştiu cum

De am rătăcit atâtea nopţi fără nume fără aer

Zgomotele se aud atât de puternic în spatele pereţilor

Şi nu pot dormi - iubirea e cea mai hâtră pânză - din nou acelaşi gust de absint ... "



("Absintheria din oraşul vechi") - Angela Baciu



vineri, 15 aprilie 2011

pe strazile vechi ale bucurestiului

furnicar. strazile sunt pline de o parte si de alta oamenii asteapta un alt anotimp. soarele imbie o noua viata. stau in fata unei cesti de cafele privesc chipurile fiecare cu destinul lui zambesc poti ghici fericirea cuiva dintr-un zambet? amiaza de aprilie m-am lasat dusa pe lipscani sepcari covaci am trecut si pe la curtea veche fiecare in drumul lui o florareasa mi-a intins un buchet de zambile, albastre. merg mai departe